Wednesday, July 3, 2013

NEW SKETCHES



 J'essaye d'améliorer mes dessins au trait et de donner un peu de caractère à mes persos. J'utilise des reférences de la vie de tous les jours et des photos. En fait, j'aimerai rendre mes croquis plus interessant mais c'est plutôt dur pour l'instant. Je suis en train d'apprendre à écrire un scénario en même temps que j'écris le scénario de ma BD...autant dire que j'apprends de la plus difficile des manière!!!


I'm trying to work more on my lines and have a kind of purpose for my characters and I'm using references from life drawings and from photos. It's a pretty hard time for me because I would like to bring my drawing skills to another level with a real focus on storytelling. I'm struggling for that and at the same time, I'm writting the story of my comic strip...let's say I'm learning the hard way!!!






No comments:

Post a Comment